4 listopada 2013

Halloween ;3

Hejjj
Trochę opóźniony ten post, ale jest ;p
W czwartek było Halloween. Ja i moje przyjaciółki planowałyśmy ten dzień od {chyba} tygodnia, ale wyszło tak, że nie było u kogo. Właściwie w ostatniej chwili udało nam się zorganizować i się spotkać u Oli =D Większość czasu zajęło nam robienie makijażu i zdjęć. No i oczywiście rozmowa na różne tematy :dd Ja przyszłam pierwsza. Potem przyszły Sylwia i Wiktoria. Myślały, że mnie jeszcze niema, ale ja się schowałam i gdy tylko one weszły do pokoju wyskoczyłam i krzyknęłam: BUAHAHAHAHA !! =D ich reakcja - bezcenna ;D haha ;p krzyk i panika =P nigdy mi tego nie darują :D
Nasze przebrania: Sylwia - joker ; Ola - zombie ; Ja - wampir ; Wiktoria - FrankeStein (dopóki się nie rozmazała ;p)
Prawdopodobnie to czytacie, więc dziękuję Wam za ten dzień ;3




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

A tak wg strasznie Wam dziękuję za ponad 4100 wyświetleń *o* ♥

Zapraszam na mojego nowego ask'a: http://ask.fm/DreamAndMuusic 
możecie pytać o wszystko ;)

I jak zapewne zauważyliście zmieniłam wygląd bloga. Tamten już mi się znudził i był taki wakacyjny, a ten czas już się niestety przeminął ;c Taki jest chyba bardziej taki mój. 
Podoba Wam się? Czy powinnam zmienić?

4 komentarze:

  1. Ładny nowy wygląd bloga <3

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)
    Szaloone haha :D Będę wpadać częściej ,pozdrawiam ;*
    Zapraszam do mnie :) http://diaryofdreams98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Cieszę się, że Ci się podoba :) Twój blog też jest świetny, będę wpadać ;D

      Usuń

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)