27 stycznia 2014

nothing.

hej.
Znowu trzeba wrócić do szkoły ;< ale na szczęście jeszcze tylko tydzień i upragnione ferie *-*
W szkole już mam zmieniony plan, ciężko będzie się przyzwyczaić. Na dodatek moja klasa i równoległa jest podzielona na grupy językowe, na tych którzy się uczą trochę lepiej i trochę gorzej. Ja jestem w tej pierwszej, chociaż uczę się raczej średnio ;p mam nadzieję, że jakoś to będzie...
Już prawie tydzień temu spadł śnieg. I chyba za szybko nie zniknie. A co za ty idzie - jest zimno. Dzisiaj  w szkole na lekcji większość klasy siedziała w kurtkach, można było zamarznąć. Na szczęście już jestem w domku ;3 Wiele miejsc jest już solidnie oblodzonych. Już kilkakrotnie zaliczyłam glebę..
Ale co się dziwić... jest zima. Z niecierpliwością czekam na wiosnę, kiedy zamiast płaszcza będę mogła założyć skórzaną kurtkę.
Ale jak na razie trzeba pomęczyć się z mrozami.

Zrobiłam nowy nagłówek. Zajął mi naprawdę dużo czasu i  mam nadzieję i mam nadzieję, że podoba Wam się ;) jeszcze trochę pokombinuję z Designiem i będzie dobrze ;D


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny nagłówek, mi został jeszcze tydzień ferii :) Bardzo lubię tą piosenkę Linkin Park, ale jak dla mnie to piosenki z wcześniejszych albumów są lepsze bo nie mają tyle electro ;) Pozdrawiam

    http://loveilivesiforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post <#

    ZAPRASZAM DO MNIE :

    ula-ulaa.blogspot.com

    BĘDZIE MI BARDZO MIŁO KIEDY KLIKNIESZ OBSERWUJ <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście mam jeszcze tydzień ferii :)
    Uwielbiam tą piosenkę : C : )
    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę, jeszcze trochę poczekać..
      taak jest wspaniała ♥
      obserwuję i liczę na to samo ;)

      Usuń
  4. Mi się już kończą ferie .. :(
    Ta piosenka jest świetna !
    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny nagłóweek! :) Genialna jest ta piosenka :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post,będę wpadać częściej <3
    Obserwuję liczę na to samo :)
    Zapraszam do mnie :* http://amy-bloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)