10 września 2014

American Horror Story: Murder House


Hej.
 American Horror Story to jeden z moich ulubionych seriali. Aktualnie posiada 3 sezony "Murder House" , "Asylum" i "Coven". W tym roku również wychodzi czwarty pt. "Freak Show". Każdy sezon to odmienna i zamknięta historia, nie mająca nic wspólnego z poprzednim. 
Dziś napiszę trochę o tym pierwszym. 

Rodzina Harmonów zmaga się z wieloma problemami. Chcąc zacząć wszystko od nowa przeprowadzają się do starego domu w Los Angeles, w którym doszło do wielu tragedii, m.in. morderstw i samobójstw. To jednak nie zniechęca Harmonów do zamieszkania w tajemniczym budynku. Głowa rodziny - Ben pracuje jako lekarz psychiatra, jego żona Vivien przez cały czas stara się odkryć tajemnice domu. Ich nastoletnia córka Violet z skłonnościami do samookaleczeń stara się odnaleźć w nowym otoczeniu. Wkrótce dziewczyna poznaje zagadkowego Tate'a, który jest pacjentem jej ojca. Oboje odkrywają, że mają wiele wspólnego. Częstymi gośćmi stają się sąsiadka Constance i jej córka z zespołem Downa - Adelaide. W domu dzieje się wiele niemieszczących się w głowie rzeczy. Domownicy kilkakrotnie ocierają się o śmierć, nie wiedząc czy wyjdą z tego żywi.

Według mnie ten serial jest po prostu genialny. W każdym momencie potrafi czymś zaskoczyć. Urzekł mnie swoją oryginalnością oraz wzbudzającym grozę klimatem. Nigdy nie wiadomo kiedy coś się wydarzy. 





Możecie się spodziewać postów o następnych sezonach American Horror Story.

Oglądacie lub oglądaliście ten serial? 
Co o nim sądzicie? ;)


9 komentarzy:

  1. Kocham AHS! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczalem to ostatnio ogladac na tv puls, ale nie wiedziałem, że są aż 4 sezony i to jeszcze z odmiennymi historiami!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie ogladałam nigdy tego serialu, ale może kiedyś zobaczę :))


    Zapraszam do siebie. :)
    http://4ncu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie oglądałam ;c

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie oglądałam ale wiem że jest popularne :D

    Poklikasz w linki Sheinside? Serdecznie dziękuję<3 http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/08/jesienny-przeglad-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu zaczęłam to oglądać i jestem zachwycona serialem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o tym wiele ale jeszcze nie miałam okazji obejrzeć :)
    muszę to nadrobić ! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie miałam okazji obejrzeć chociażby jednego odcinka! :o ale słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat, Ty również ciekawie o nim napisałaś, więc może w końcu znajdę czas by na spokojnie usiąść i zgłębić się w te historię ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe.
    PS. Czy mogłabym liczyć na like? Byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    --> https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)