1 lutego 2013

Hej!

Hej!
Nazywam się Martyna, ale niektórzy mówią na mnie Mara.
Będę prowadzić tego bloga i pisać o sobie, troche o modzie i o kosmetykach...
Już raz prowadziłam bloga, ale nie spodobał on się innym, mam nadzieję, że z tym będzie inaczej ;)
Posty będą się pojawiały dosyć często, będą również stylizacje, na poprzednim blogu troche ich zrobiłam, więc wam je też powstawiam kiedy nie będę miała pomysłu co napisać xD
Jutro pojawi się post z... nie wiemxD zobaczy sie...

Mój ulubiony kolor to niebieski. Mam rocznikowo 13 lat. Jestem energiczną dziewczyną z poczuciem humoru. Ciągle się śmieję, co niektórych wkurza xD 
Nie lubie szkoły z wyjątkiem WFu. Lubię spotykać się z przyjaciółmi. W przyszłych postach powiem trochę więcej o tym.

To tyle na dzisiaj ;D
Pa;*

1 komentarz:

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)