28 lutego 2013

One Direction ♥

Hej!
Dziękuje wam za 125 wyświetleń mojego bloga ☺
Ale do rzeczy, postanowiłam wam napisać o moim ulubionym  zespole ... ... ...

One Direction !!!

Jest to brytyjsko-irlandzki boysband. Poznali się w VII brytyjskiej edycji ,,X Factor". Każdy z nich zgłosił się osobno, ale zostali połączeni w zespół przez Simon'a Cowell'a. Zajęli 3 miejsce. To piątka totalnie zwariowanych chłopaków :D W jego skład wchodzą:

Liam Payne.
Liaś, Daddy
Nie ma wątpliwości, że jest najbardziej opiekuńczy. I ma bardzo śmieszną fobię: boi się łyżek xD a zupe je widelcem =D

Zayn Malik
DJ Malik, Zayn'ek
Z pozoru nieśmiały i skromny, ale potrafi się świetnie bawić ;3 jest uważany na Bad Boy'a.


Niall Horan
Nialler, Niallerek
Jest Irlandczykiem. Kocha jedzenie i spanie. Jako jedyny jest blondynem, choć nienaturalnym.

Harry Styles
Hazza, Harold
Jest uważany za najsłodszego z chłopaków. Wyróżnia się Swoimi loczkami na głowie :3 Jest najmłodszy z 1D

Louis Tomilnson
Lou, Tomo, Boo Bear
Zdecydowanie można powiedzieć, że jest najzabawniejszym członkiem zespołu ^_^ Kocha się wygłupiać i żartować szczególnie z włosów Harrego :3

KOCHAM ICH ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)