29 kwietnia 2013

Kilka wiadomości

Hej!
Mam dla was wiadomość:
W adresie tego bloga do tej pory było trzeba wpisywać : martyna04.blogspot.com
A od jutra to się zmieni, będzie trzeba wpisywać: im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com 
Wiem trochę długie, chciałam krócej, ale fajniejsze nazwy są pozajmowane :(

Postanowiłam wam jeszcze wstawić statystykę odwiedzin z całego miesiąca:
Polska
145
Stany Zjednoczone
36
Niemcy
33
Rosja
30
Wielka Brytania
2
No, nawet Ameryka czyta mojego bloga ^_^
Dziękuję wszystkim za odwiedziny :3 
Polsce, Stanom Zjednoczonym, Niemcom, Rosji i Wielkiej Brytanii <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)