27 kwietnia 2013

Sylizacja 10 Directioner

Hej!
Chciałam wam zrobić zwykłą stylizacje, ale gdy znalazłam tą bluzkę nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić stylizacji na Directioner <3

Piękna biała bluzka na ramiączkach z kwiecistym napisem 1D o momooom *.* do tego zwykłe jeansy i torebka z flagą Wielkiej Brytanii <3. Znalazłam również obudowę z One Directon (chciałabym taką *.*) do tego bransoletki z ich imionami <śliczne;*> oraz naszyjnik ,,Directioner Forever". Na koniec czarne conversy z ćwiekami <3

Sorki, jeśli was tym zanudziłam, bo wiem, że niektórzy nie lubią tego zespołu.
Ale w nagrodę zrobię wam jeszcze jedną stylizacje ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)