9 czerwca 2013

Impreza urodzinowa :D

Hey!
Wczoraj zrobiłam mini przyjątko urodzinowe :3 Były na nim tylko Ola i Sylwia, zaprosiłam jeszcze wiktorię ale nie mogła przyjść. Ogólnie było bardzo fajnie :D Nasza zabawa trwała od 15.00 do prawie 22.00 haha :D Musimy to powtórzyć ;*
Prezenty:
•od Oli:
 Fioletowy kwiatek ;D

 Duże, niebieskie kolczyki =P
(na zdjęciu wyszło jakby jeden był większy od drugiego, ale tak na prawdę są równe)

Truskawkowa czekolada ^_^

•od Sylwii:
 różowy kwiatek :D

 takie kolczyki ;*

mleczna czekolada ;3

Z prezentów to tyle ^_^
Później dodam wam może jeszcze zdjęcia ;)
Bye <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)