30 czerwca 2013

Moja biżuteria ♥ część 2 : kolczyki

Hej!
Prawie zapomniałam o postach ,,Moja biżuteria" :P 
A więc dziś pokaże wam moje kolczyki:


               

Zestaw 5 par kolczyków AVON; czerwone łuki, srebrne listki, kremowe perełki, czerwone oczka i takie fioletowe ;D



Fioletowe 'diamenciki' [prezent od chłopaków z klasy na Dzień Kobiet]
Sweets niebieskie babeczki [z gazety]
Serduszka, jedno w pionowe paski, drugie w poziome [nie pamiętam skąd je mam]



Biało-żółte motylki [nie ma bladego pojęcia skąd je mam]
Ciemnoniebieskie 'kuleczki' [dostałam od Sylwii na urodziny]



Takie śliczne jasnoniebieskie ;* [dostałam od koleżanki na 12 urodziny]



Serduszka, gwiazdy i pomarańczowe piórka [z gazety]



Czarne kolczyki ze znakiem pokoju [chyba z jakieś gazety]
Duże, biało-brązowe [kupiłam na odpuście]



Takie dziwne usta [nie pamiętam skąd je mam]
Duże, niebieskie koła [dostałam od Oli na urodziny]


A to 3 kolczyki od których zgubiłam pary xD



To (chyba) wszystkie moje kolczyki ;D
Do zobaczenia ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)