5 maja 2013

Urodziny Oli ♥

Hellow !
Wczoraj byłam na urodzinkach u mojej przyjaciółki Oli.
Oto parę fotek:
Solenizantka ;***

Wzajemna focia z Sylwią (jak zawsze =D)

A tu Wiktoria z lodem :P

Sylka fotografuje swój deser ;D

A ja nie lepsza, też fotografuje :3

 A tu Wiki je swoją porcję ;P

Ola się załamuje, a ja z Sylwią to wykorzystujemy =D

A to mój niedojedzony deser ;p

A na koniec te dwie ślicznotki ;* <3

Po tych wygłupach w pizzerii, poszłyśmy do Oli, do domu i oglądałyśmy STRASZNY serial ,,The Walking Dead" naprawdę STRASZNY !!! Dla odważnych i wytrwałych psychicznie - polecam, ale dla wrażliwych i strachliwych - nie radze ...
Potem poszłyśmy na chwile do Wiktorii, następnie zachciało nam się zapiekanki, więc z Olą i Sylwią poszłyśmy z powrotem  <hi, hi> w czasie drogi (a było już po 21.00 ;P) włączyłyśmy muzę i tańczyłyśmy =D hahahaha =D śmieszne to musiało wyglądać ;> 
Na koniec poszłyśmy na chwile do Sylki. 
Tak po 22.00 byłam w domu xD

W dni takie jak ten, zdaje sobie sprawę, że mam naprawdę dziwnych przyjaciół =D Ale nie zamieniłabym ich na nikogo innego ;* 
Kocham Was ;*** <3 <3 <3



2 komentarze:

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)