24 maja 2013

Zabiegany dzień =D

Hejo, hejo !
Może od początku;
We wtorek miałam niezapowiedziane mini-zakupy ☺ <to co kupiłam wstawię wam w osobnym poście> ;)
A wczoraj miałam strasznie zabiegany dzień :D ze szkoły wróciłam ok. 13.00, potem szykowałam się na aerobik, który miał być o 14.00. Skończył się po 15.00, a gdy dojechałam (bo jechałam rowerem ☺) była już 15.40. Wtedy szybko zaczęłam się myć i ubierać, potem zaczęłam  jednocześnie jeść i sie malować :D dlaczego? bo jechałam na szkolną dyskotekę, która trwała od 15.00
Bawiłam się świetnie, to niby tylko szkolna dyskoteka, jednak z moimi wariatami to była super zabawa =D
Właściwie to mój ostatni rok w podstawówce, a to była ostatnia dyskoteka nie licząc balu na koniec ;)
O 13.00 muszę jechać na zlot szkół sienkiewiczowskich, ech nie chce mi się ;<

Yes :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)