20 maja 2013

Wycieczka szkolna + Hachiko :'(

Hellow ! :D
Miałam dzisiaj wycieczkę szkolną na ,,lekcje w kinie". Czyli jak powstaje film i wg.
Potem był jeszcze oglądaliśmy  ,,Mój przyjaciel Hachiko"
Wcześniej słyszałam o tym filmie, ale nie sądziłam, że jest taki piękny. Przyznam się, że płakałam, na początku udało mi się pohamować łzy, ale potem nie dałam rady :'(

Naprawdę polecam ;***


Potem poszliśmy do McDonald'a, a gdy mieliśmy wychodzić zaczęło padać. Wszyscy byli mokrzy, a mi udało się uchronić włosy, bo miałam bluzę =D

To chyba tyle na dzisiaj ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)