30 sierpnia 2013

10 rzeczy bez których nie mogę żyć ♥

Hejo!
W tym poście napiszę Wam 10 rzeczy bez których nie mogę żyć. Nie wiem skąd ten pomysł mi przyszedł :D (kolejność przypadkowa)

1. Muzyka ♥
Słucham jej cały czas. Gdy założę słuchawki i zamknę oczy jestem w Swoim małym, własnym świecie ♥



2. Koszule w kratę ♥
Mam ich już 3 i chce więcej :D po prostu je kocham :*


3. Blogger ♥
Kocham pisać dla Was posty i czytać nowe komentarze, nawet nie wiecie jak się wtedy uśmiecham ☺



4. One Direction ♥
Co tu dużo pisać. Po prostu ich uwielbiam ♥



5. Kolczyki ♥
Bardzo lubię je nosić, najlepiej takie wiszące, czuję się dziwnie gdy ich nie mam :P



6. Moje przyjaciółki ♥
Ola i Sylwia ♥ Jesteśmy jak siostry. Zawsze pomagamy Sobie w trudnych sytuacjach i wspólnie wygłupiamy =D Kocham je ;*

                                           



7. Facebook ♥
Jak wiele osób całymi dniami mogę tam przesiadywać :P




8. Zwierzęta ♥
Umilają życie każdemu :) 




9. Twitter ♥
Na nim również spędzam mnóstwo czasu. Fajne jest to, że jest się tam w anonimowym, nikt nie wie jak wyglądasz i ile masz lat (chyba, że zamieścisz takie informacje :P) A ludzie z tego portalu są świetni :D



10. Trampki ♥
Jak już pisałam w poście o nich, bardzo je lubię nosić i są bardzo wygodne ;3




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Przyznaje, że ciężko było mi się zmieścić w tylko 10, ale jakoś dałam radę :P

Do zobaczenia ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)