24 sierpnia 2013

Stylizacja 21

Hej! 
Przepraszam, że tak późno dodaje post, ale internet mi szwankował. Mam nadzieję, że się nie gniewacie ;)
A więc, stylizacja 21 ;3
Podstawą tej stylizacji jest spódniczka w bardzo pięknym odcieniu niebieskiego. Z kwiatowym braletem tworzy piękną kompozycję. Akcentem są czerwone szpilki. Do wszystkiego dodałam złotą biżuterię oraz prześliczny zegarek. 
Spódniczka - 40 PLN, missrebel.co.uk
Bralet - 63 PLN, storenvy.com
Szpilki - 190 PLN, boohoo.com
Zegarek - versace.com
Kolczyki - 63 PLN, topshop.com
Bransoleta - therealreal.com

2 komentarze:

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)