31 sierpnia 2013

Czarne skórzane kurtki ♥

Hej!
Jak żyjecie? W jaki sposób spędzacie ostatnie dni wakacji? Ja to co zawsze :P siedzę w necie i słucham muzyki ;3 a jutro idę do kina na This Is Us *.* Nie mogę się doczekać ^-^

Ale przejdźmy do tematu postu: czarne, skórzane kurtki *-* 
Ja po prostu je kocham. Najczęściej pojawiają się w zestawach rock'owych, już raz wstawiłam Wam taką stylizację. Ale również pasują do długich białych spódnic lub sukni. 

Najczęściej są noszone wiosną lub wczesną jesienią, chociaż niektóre nadają się na zimę. 


Są oczywiście z ćwiekami ;3


Z zamkiem na bok.



Oraz na środku.




I kilka zestawów:






A oto moja kurtka:



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Podobają Wam się skórzane kurtki? Lubicie w nich chodzić? Macie jakieś? :)
Komentujcie ;***

2 komentarze:

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)