1 września 2013

Stylizacja 23 ♥

Hellow :D
Jak spędzacie ostatni dzień wakacji? Mi się wydaje, że ten będzie jednym z najlepszych, bo jak już Wam pisałam, idę do kina na This Is Us *.* dzisiaj o 16 ^^ Nie mogę się doczekać :D 
Zrobiłam dla Was stylizację i to będzie jedyny post dzisiaj, bo za niecałą godzinę wyjeżdżam, a film trwa ok. 2 godziny, więc wrócę po 18.00, a muszę się przygotować na rozpoczęcie. Ja nie chce do szkoły ;<
Szara bluza z Batmanem w połączeniu z jeansowymi szortami wygląda luźnie i fajnie. Do tego moja ulubiona, czarna czapka beanie oraz krótkie trampki w tym samym kolorze. Z kosmetyków wybrałam tusz do rzęs i lekką szminkę.
Bluza - 175 PLN, ZALANDO.CO.UK
Szorty - 55 PLN, TALLY-WEIJL.NET
Czapka - 43 PLN, EMP.DE
Trampki - 275 PLN, JOHNLEWIS.COM
Maskara - (nie podano ceny), EYESLIPSFACE.CO.UK
Szminka - 40 PLN, TOPSHOP.COM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)