3 października 2013

20 Facts About Me ♥

Hejjj!
Na początek chce Wam podziękować za miłe słowa pod poprzedni postem :") Wywołały u mnie ogromny uśmiech :D Czuję się już nieco lepiej, ale jutro jeszcze zostaje w domu ;3 
Nie mam pomysłu na nowy post, więc postanowiłam napisać 20 faktów o mnie, które próbuje napisać od kilku dni ;P ale w końcu udało mi się coś z tego ulepić =D Są to rzeczy, których zapewne jeszcze o mnie nie wiecie;] miłego czytania ;*

1. Mieszkam w Wielkopolsce.
2. Uwielbiam czytać blogi z opowiadaniami, niektóre osoby mają naprawdę wielki talent w tym ;D
3. Regularnie przeglądam besty.pl i komixxy.pl :P
4. Urodziny mam 4 czerwca ;>
5. Mam dwóch, starszych braci (20 i 22 lata), ale zawsze marzyłam o siostrze.
6. Jestem marzycielką, chociaż wiem, że większość moich marzeń spełni się jedynie w snach..
7. Kocham zwierzęta ♥
8. Uwielbiam się przytulać ;3
9. Jestem realistką.
10. Moja największa wada: nie umiem uczyć się na błędach.
11. Zawsze wszystko bardzo przeżywam.
12. Lubię śpiewać, ale wg mnie kompletnie nie umiem :P
13. Strasznie, ale to strasznie boję się pająków ;_;
14. Moja pasja to rysowanie. Jeden mały rysunek może mi zająć kilka godzin. Boję się komukolwiek któryś pokazać.
15. Jestem uzależniona od muzyki ♪
16. Należę do fandomów: Directioners i Selenators ♥ ale bardzo też lubię Linkin Park, Imagine Dragons, Flo Rida i wieleeee innych :D
17. Słucham głównie pop'u i rock'a, ale czasami dla odmiany rap'u.
18. Nie akceptuje swojego wyglądu.
19. Kocham modę i wszystko co z nią związane ♥
20. Chciałabym odwiedzić takie miejsca jak Londyn, Paryż, Barcelona, Mediolan, Dublin, Nowy York, L.A., Miami, etc.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Po tych faktach możecie uznać, że jestem nieco dziwna, ale cóż... taka już jestem :D

Iiiiii w weekend nie dodam żadnego posta, ponieważ mój laptop będzie niedyspozycyjny :/ mam nadzieję, że się nie gniewacie ;)

Do zobaczeniaaa ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)