13 grudnia 2013

Christmas is coming ♥

Hejjj
Mamy w końcu piątek *.* Jeszcze jeden tydzień, przerwa od szkoły i upragnione święta :D 
Ubieranie choinki, robienie świątecznych potraw, prezenty i kolacja wigilijna ♥ nie mogę się już doczekać =)
No i oczywiście czas spędzony z rodziną dla mnie jest to szczególnie ważne, ponieważ moje rodzeństwo już od dawna jest dorosłe, studiują i pracują, rodzice też ciągle zajęci ;/ rzadko zdarzają się momenty kiedy jesteśmy w domu wszyscy razem. A w święta mam ich wszystkich ♥

W szkole również da się czuć święta. Stoją jeszcze nieubrane choinki, a w poniedziałek na wychowawczej będziemy przyozdabiać klasę :>

To moja praca z plastyki:




A to stroik z techniki ;3



Ładne? ;)

Mam nadzieję, że przyszły tydzień szybko zleci i nadejdzie Boże Narodzenie ♥

10 komentarzy:

  1. Ja też mam siostry ,które są dorosłe i takie chwile ,w których jesteśmy razem koocham ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam akurat braci, często są wkurzający, ale czasami mi ich brakuje ♥

      Usuń
  2. Też nie mogę doczekać się świąt. I tego zapachu w całym domu. <33

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny stroik :)

    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu --> http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/2013/12/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)