19 grudnia 2013

five days to christmas *-*


Heeeeeejjj
Co tam u Was? Jeszcze jutro i przerwa od szkoły na ponad 2 tygodnie wolnego *.* (tak jest przynajmniej u mnie) no i oczywiście wyczekiwane święta :] 
A jak wam mijają ostatnie dni w szkole w tym roku?
W moim gimnazjum dzisiaj były jasełka i koncert kolęd. Tak jak mówiłam wcześniej, śpiewałam z Wiktorią ,,Jest taki dzień".  Bardzo się stresowałam, ale jakoś dałam radę. Poszło nam nawet dobrze. Ale mogłoby być lepiej. 
Jutro będzie wigilia w klasach, już nie mogę się doczekać :D Razem z Olą robimy lekcje świąteczną na j. niemiecki. Mam nadzieję, że jakoś to wyjdzie.

W sumie nie wiem co tu jeszcze napisać... 

Do zobaczenia w... sobotę chyba ;)



10 komentarzy:

  1. Świetny blog, zapraszam i wesołych świąt :)
    http://2augustt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jutro Wigilię klasową :)) Nie mogę się doczekać :D
    No a potem już święta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To koszula? :> Świetna ;)
    U nas też 2 tyg. wolnego ;D

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze zaśpiewałyśmy piosenkę. Piękne zdjęcia.

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)