9 grudnia 2013

Snow ♥

Hej!
Co tam? Jest u Was już śnieg? U mnie napadało już w piątek, a dzisiaj wszystko się roztopiło :(
Na szczęście zdążyłam porobić zdjęcia ;3 

Już za 12 dni będziemy mieć kalendarzową zimę. Niektórzy kochają tę porę roku za bitwy na śnieżki i lepienie bałwanów ;D inni wręcz przeciwnie, nienawidzą zimna i białego puchu, chcą, żeby to jak najszybciej się skończyło i nadeszła wiosna. Ja nawet ją lubię, są święta, sylwester, etc. chociaż też nie cierpię gdy jest tak strasznie zimno <brrr..> ale i tak jest lepsza niż jesień ;)
A oto piękne zdjęcia pierwszego śniegu w mojej okolicy:












Lubicie śnieg i zimę? ;)

2 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za zimą :D Ale kocham święta ! ♥ Piękne zdjęcia ((:

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)