3 grudnia 2013

Stylizacja 35 ♥

Hej!
Co tam u Was? Powrót do szkoły po weekendzie kompletnie wyssał ze mnie energię ;_; ale żyje się dalej ;p
Dość dawno nie było stylizacji, a z tego co zauważyłam polubiliście je ;)


Mała, czarna sukienka i czarne botki tworzą eleganckie dobranie. Biżuteria oraz torebka w odcieniach srebra i czerni doskonale dopełnia zestaw. 
Sukienka - 74 PLN, AEROPOSTALE.COM
Buty - 135 PLN, SPYLOVEBUY.COM
Torebka - 185 PLN, ALTERNATIVEOUTFITTERS.COM
Kolczyki - 5 575 PLN, DAVIDYURMAN.COM
Bransoletka - (nie podano ceny), 1STDIBS.COM
Cienie - 99 PLN, SEPHORA.COM


2 komentarze:

  1. Ja też po weekendzie jestem bez życia :D Najgorzej rano wstać do szkoły...masakra :)) A stylizacja świetna ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)