11 grudnia 2013

Stylizacja 36 ♥

Hej!
Jak Wam mija dzień? Mnie wszystko dobija, ale pomimo to myślę pozytywnie, jeszcze 2 dni i weekend :D a za tydzień święta *.* nie mogę się już ich doczekać ♥ . Myślę że w tym okresie pojawi się sporo postów, a właściwie tyle na ile pozwolą mi przygotowania świąteczne ;p
A teraz stylizacja na zimne dni:

W takim płaszczu na pewno nie zmarzniemy. Do tego ciemne spodnie. Na koniec cieplutkie czarne buciki, są świetne, mam podobne ;)
Płaszcz - 3 650 PLN, STYLEBOP.COM
Spodnie - 120 PLN, MANGO.COM
Buty - 85 PLN, SHIEKHSHOES.COM


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Podobała Wam się stylizacja?
Bardzo mi smutno, że ostatnio komentuje tylko jedna osoba ;c 
Dziękuję Monica
Nie mówiąc już o spadku wyświetleń..
Coś robię nie tak?
Jeśli nie podobają Wam się posty, to proszę napiszcie jakie chcielibyście czytać. Ja to wszystko robię dla Was i to Wasza opinia jest dla mnie najważniejsza x 

5 komentarzy:

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)