13 września 2013

Happy Birthday Niall! ♥

Hej! Hi! Hellow! :D
Piszę to dość późno, ale jednak pisze :D
Dziś kolejny mój idol ma urodziny ♥ Mowa o Niall'u Horan'ie ♥







Niall nauczył mnie, żeby przejmować się odmiennością. Być zawsze sobą i nie przejmować się opinią ludzi, którzy Mnie nie znają. Nie warto załamywać się brakiem drugiej połówki, bo na pewno jest ona w drodze. Pokazał, że są jeszcze na tym świecie osoby, które kochają za osobowość, a nie za wygląd. Być innym, nie znaczy gorszym, tylko wyjątkowym. ♥



My wish ♥


        

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zanudziłam Was? Jeśli tak to przepraszam ;*
Bye ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)