13 września 2013

Piątek biczis! :D

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :)
Jak tam żyjecie? Nareszcie mamy piątek :D Czyli radocha na całego :D Ten tydzień zleciał mi szybko =P A jak u Was? Mi ciężko odnaleźć się w nowej szkole. Jest taka duża. Tyle ludzi, a większości nie znam. Tyle osób oceniających po pozorach. Ehh... szkoda gadać :/
Ale cieszmy się weekendem ;D 
Byłam dzisiaj na szczepieniu <brrr> strasznie boje się igieł o_o zwłaszcza jeśli ktoś wbija mi ją w ramie :O bardzo się bałam i wyszło tak, że poszłam ostatnia :P Na początku tylko ukłucie, a potem takie dziwne uczucie [nawet sie zrymowało :P]. Ręka mi po tym zdrętwiała, ale już doszła do Siebie ;) Nie było aż tak źle :D
Więc to taki ogólny post. Za jakąś godzinę lub dwie coś jeszcze dodam ;)

2 komentarze:

  1. Dobrze, że już wszystko ok z ręką, ja mam jeszcze trochę zdrętwiałą... ale przejdzie ;D

    Zapraszam na nowego posta ♥
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku praktycznie nie mogłam nią ruszać, ale po kilku godzinach jest w miare ok ;)

      Widziałam jest świetny <3

      Usuń

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)