3 września 2013

Wrażenia po This Is Us ♥ + szkoła -.- + zmiany

Heeeej!
Napisałam tego posta wczoraj, ale znów się nie dodał -,- więc daję go teraz
A więc dziś 3 tematy w jednym poście :P

Wrażenia po This Is Us ♥
To było piękne ♥ Gdy były urywki z koncertów czułam się jakbym tam była, gdy oni śpiewali cała sala z nimi i ja oczywiście też :D było wiele wzruszających momentów, przy których nie hamowałam łez :') Na koniec leciało Best Song Ever i wszyscy wstali i zaczęli klaskać ;3
Ale nie będę Was już tu przynudzać :P


Szkoła -.-
Ehh... wakacje (niestety) nie trwają wiecznie :/ Wczoraj musiałam wstać przed 7, żeby się wyrobić na 8.00 do kościoła, a potem o 9.00 było rozpoczęcie. Razem z klasą z podstawówki (nie licząc jednej dziewczyny, która się przepisała) jesteśmy teraz 1B ♥ trafiła nam się naprawdę niezła wychowawczyni, nauczycielka geografii i też tą lekcję, miałam dzisiaj pierwszą. Ogólnie powiem, że nie było źle, mogło być gorzej. Dzisiaj byłam w domu dopiero ok. 14.40 ;< 
I z tym właśnie wiążą się te "zmiany" postów nie będzie codziennie :( będę starała się dodawać co dwa dni i w weekendy. Chyba nie muszę, Wam tłumaczyć czemu. Szkoła. 
Mam szczerą nadzieję, że w tym gimnazjum nie będzie tam aż tak źle, jak to Sobie wyobrażałam.

A to moja już załadowana książkami torba:



Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)