7 września 2013

Stylizacja 23 ♥

Heeej! 
Nie wierze! 62 wyświetlenia dzisiaj?!  Dziękuję ^_^ Kocham Was ♥
Mam dla Was 23 stylizację ♥
Neonowa koszula z kołnierzykiem w ćwieki połączona z szortami w pionowe paski wyglądam modnie i elegancko. Akcentem są rażąco żółte szpilki. Jako dodatek dobrałam złotą biżuterię oraz białą torebkę.
Koszula - 105 PLN, BOOHOO.COM
Szorty - 52 PLN, FOREVER21.COM
Szpilki - 92 PLN, FASHIONUNION.COM
Torebka - 81 PLN, FOREVER21.COM
Bransoleta - 260 PLN, STELLADOT.COM
Kolczyki - 13750PLN (o.O), MIMSO.COM
Mascara - 79 PLN, SEPHORA.COM

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Podoba się choć troszkę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)