11 września 2013

Stylizacja 25 ♥

Heeej!
A więc 101 post to stylizacja ;3
Przepraszam, że jest taka hmm... średnia? robiłam ją na szybko, bo boje się, że znów mi rozłączy internet. Ale jest ;]

Czarna sukienka z motywem tygrysa w połączeniu z wysokimi, czarnymi litami tworzy stylową kompozycję. Kokardki nadają dziewczęcego uroku. Na koniec dodałam czarno-złotą biżuterię.
Sukienka - 285 PLN, SOCIETYOFCHIC.COM
Lity - (nie podano ceny), DESIGNERWEAR.CO.UK
Kokardki - 10 PLN, HM.COM
Kolczyki - 120 PLN, PIPERLIME.GAP.COM
Pierścionek - 1240 PLN, DANBUYMINT.COM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)