10 września 2013

Sorry :/ & Thank You ♥

Hellow!
Po pierwsze:
Przepraszam, że wczoraj i w niedzielę nie było postów :/ ale już tłumaczę, w niedzielę: wstałam dość późno, bo wiecie, trzeba odespać te 5 dni ;P potem zaczęłam Wam pisać posta, ale nagle zjechała mi się do domu cała rodzina, i zanim wszyscy odjechali, to była już chyba 18.00, a wtedy mi rozłączyło internet -.- i nic nie mogłam zrobić :( W poniedziałek, gdy tylko wróciłam ze szkoły zaczęłam pisać, ale znów mi się pochrzaniło :C Mam nadzieję, że rozumiecie, to nie moja wina ;)

Po drugie:

Jeeeejjjuu dziękuję! Pobiliście rekord wyświetleń jednego dnia ;3 85! :D Jesteście wspaniali ♥ Mam nadzieję, że to będzie się częściej powtarzać ^^ 

          Taki tam Mount Everest ♥

Oczywiście po tym znów drastyczny spadek, ale zawsze coś :D ;*


Jeżeli znów internet mi się nie przerwie, to coś dodam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)