6 września 2013

Weekend *.*

Heeeej :D
Co tam u Was? Nareszcie mamy piątek ;3

Jakieś plany na ten weekend? Ja raczej jak zawsze będę siedzieć w domu. Jak Wam wg idzie w szkole? Bo u mnie... ciężko :/ ciężko mi się odnaleźć w gimnazjum, nowe miejsce, nowe przedmioty, nowi nauczyciele, nowi ludzie. Staram się myśleć w miarę pozytywnie, ale nie wiem czy to coś da. 
Ostatnio byłam w małej "depresji" o ile tak to można nazwać. Myślałam, że jak pójdę do szkoły i spotkam się ze znajomymi to będzie ok, ale jak widać nie. Ale nie bd Wam już tu przynudzać.

I ważna sprawa:
Dlaczego nikt nie komentuje postów? :o Wyświetlenia również drastycznie spadają od kilku dni ;< Co się dziej? Przestał podoba Wam się blog? :( Coś robię nie tak? Powiedzcie. Ja piszę dla Was. Napiszcie proszę, co robię nie tak. Bardzo mi zależy na tym żeby mój blog się Wam podobał.

W weekend powinno pojawić się kilka postów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z całego serduszka dziękuję ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a jeśli mi się spodoba Twój zrobię to samo.
Odwdzięczam się za każdy komentarz.
Mam nadzieję, że często będziesz tu wpadać ;)